2015 m. balandžio 15 d., trečiadienis

paroda "Papuošalai su tikrų tikriausiais akmenukais"

 Ši paroda man pačiai -netikėtumas. Tikrai, dar prieš gerą savaitę nežinojau, kad ji įvyks. Tada vieną vakarą išsidėliojau trys mėnesius kurtus papuošalus, kuriuose naudojau akmenukus rastus lauke, pievoje, miške, ar tiesiog  pakelyje... Turiu tokį įprotį, jei pastebiu man patikusi akmenuką, būtinai įsidedu į kišenę. Esu nemažą krūvelę tokių akmenukų prikaupusi. Būtent jie, kažkada pakelti nuo žemės, aš juos vadinu tirų tikriausi akmenukai,  ir "atgijo" papuošaluose.
 Taigi žiūrinėju aš tą vakarą papuošalus ir galvoju sau, na gi,  gerai jie tarpusavyje dera ir tema, ir medžiagom,  ir atlikimo technika, lyg būtų parodai daryti...
  Kitą rytą susiruošiau tartis dėl parodos. Ir koks buvo džiaugsmas, kai sužinojau, kad aikštės galerija, netikėtai, kaip tik po savaitės turės laisvą tarpą ir aš galėsiu ten eksponuoti savus papuošalus. Jei to laisvo tarpo nebūtų ir reikėtų laukti kokį pusmetį, matyt, paroda taip ir neįvyktu, "išsivaikščiotu" per tą laiką darbai...  
 Kaip tarėm, taip padarėm!

 Visus parodos papuošalus galite apžiūrėti šiame albume: paroda "Papuošalai su tikrų tikriausiais akmenukais"  .

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą